تبلیغات
مطالب اینترنتی - ۸ عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : نویسنده
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
مطالب اینترنتی
سه شنبه 16 خرداد 1396 :: نویسنده : نویسنده        



مفیدستان:

good-health-habits-save-money

خواستن سلامتی واقعاً نیاز به بهانه ندارد اما اگر حتی برای سلامتی خودتان نیز بهانه میخواهید بهتر است بدانید که سلامتی شما به طور مستقیم میتواند در وضعیت مالی تان تاثیر گذار باشد.

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ شما می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید. خوردن میوه‌ها و سبزیجات، دوری‌کردن از غذاهای فرآوری‌شده، ساعت‌ها تمرین‌کردن در باشگاه و مطمئن شدن از این‌که هر شب در یک ساعت مناسب به رختخواب می‌روید، نه تنها سال‌های با کیفیت به زندگی‌تان می‌افزاید، بلکه می‌تواند شما را ثروتمندتر کند. با توجه به تحقیق جدیدی از Money، سلامتی و وضع مالی خوب، ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و به اصطلاح “آدم سالم، آدم ثروتمند و عاقل” اعتبار می‌بخشد.

سلامتی تان را حفظ کنید

هنگامیکه یک فرد سالم باشد، قادر است هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی‌اش را کاهش دهد، انرژی بیشتری برای تمرکز کردن در محیط کار دارد، مدت طولانی‌تری مشغول کار می‌ماند و خطر ابتلایش به بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد. با سرمایه‌گذاری کردن در یک زندگی سالم‌تر در کوتاه‌مدت، افراد مزایای بیشتری در دراز مدت بدست می‌آورند که روی هم جمع می‌شوند. جیمز پوتربا، استاد اقتصاد در موسسه تکنولوژی ماساچوست که دارایی‌های خانواده‌ها را به وسیله وضعیت سلامتی آنها با استفاده از داده‌های اوایل سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۸ بررسی کرد، به Money گفت: «آنهایی که آنقدر خوش‌شانس هستند که سالم بمانند، به احتمال زیاد از نظر مالی بهتر عمل می‌کنند. سالم‌ترین افراد در دهه پنجاه زندگی‌شان بیش از دو برابر دارایی‌های افرادی با حداقل سلامتی دارایی داشتند و این شکاف ثروت، فقط بزرگ شده است. »

این صرفه‌جویی‌ها از طریق طیف گسترده‌ای از تغییرات در سبک زندگی، قابل دستیابی است. Money آنها را به ۸ دسته تقسیم می‌کند تا به مصرف‌کنندگان کمک کند در حالی‌که سلامتشان را بهبود می‌بخشند، هزینه‌ها را کاهش داده و در صرف پول صرفه جویی کنند. با این ۸ عادات خوب سلامتی همراه ما باشید.

۱٫ عضویت در باشگاه

حداقل سه بار رفتن به باشگاه در هفته با یک افزایش ۷ درصدی در حقوق مردان و یک افزایش ۱۲ درصدی در حقوق برای خانم‌ها مرتبط است. اگر شما به باشگاه نمی‌روید اما به ورزش کردن از طریق فعالیت در فضای باز مانند دویدن یا سایر فعالیتها متعهد هستید، هنوز هم در جایگاه بهتری نسبت به کسانی قرار دارید که اصلا ورزش نمی‌کنند. افرادی که به طور کلی از نظر جسمی‌غیر فعال هستند، در مقایسه با آنهایی که ورزش می‌کنند، ۲۰ تا ۳۴ درصد بیشتر احتمال دارد که مرخصی استعلاجی طولانی‌مدت بگیرند.

با این‌حال عضویت‌های باشگاه و دستگاه‌های پوشیدنی بیش از حد گران‌قیمت در صورتی که متعهد به استفاده از آنها نباشید، ممکن است در دراز‌مدت نتیجه مطلوبی نداشته باشند. برای ایجاد یک روال، یک سبک زندگی سالم را به آرامی‌آغاز کنید و هنگامی‌که متوجه شدید چه چیزی برای اهداف تناسب اندام شما مفید است، به دنبال سرمایه گذاری‌های بزرگتر بروید.

۲٫ کنترل وزن

داشتن اضافه‌وزن یا چاق‌بودن می‌تواند برای شما گران تمام شود. به گفته مراکز کنترل و پیشگیری بیماری(CDC)، متوسط هزینه‌های پزشکی برای یک فرد چاق در سال، ۱۴۲۹ دلار بالاتر از فردی با وزن طبیعی تخمین زده می‌شود. همچنین تبعیض بر علیه کارمندان دارای اضافه وزن نیز وجود دارد. با توجه به مطالعه سال ۲۰۱۳، هنگامیکه شرکت کنندگان در مطالعه، رزومه‌های عکس‌دار را بررسی کردند، میانگین حقوق اولیه کاندیدهای دارای اضافه وزن در مقایسه با کسانی که وزن نرمالی داشتند، ۵/۲ درصد پایین‌تر بود.

۳٫ عادت سیگار‌کشیدن

خریدن یک بسته سیگار با قیمت متوسط ۷ دلار در روز می‌تواند در سال، ۲۵۵۵دلار و در طول ۲۰ سال، ۹۳۹۸۷ دلار خرج روی دستتان بگذارد. پس هم امروز برای ترک سیگار اقدام کنید.

۴٫ پس انداز بیمه عمر

شرکت‌های بیمه عمر، سلامت شما را در نظر می‌گیرند که در نهایت با اجتناب از پرداخت حق بیمه‌های بالا، باعث صرفه جویی در پول می‌شود. به عنوان مثال یک مرد ۴۰ ساله با وضعیت سلامتی خوب، فقط ۴۰/۳۴۲ دلار در سال حق بیمه می‌پردازد. یک مرد ۴۰ ساله با وضعیت سلامتی خوب که سیگار می‌کشد، ۱۲۱۲ دلار در سال می‌پردازد. همین مورد برای چاقی نیز صدق می‌کند. تخمین زده می‌شود که یک مرد ۴۰ ساله چاق دو برابر مردی با همان سن و وزن نرمال هزینه بیمه عمر پرداخت می‌کند.

۵٫ زوال شناختی

اداره‌کردن امور مالی تان با موفقیت بعد از ۶۰ سالگی، در هر سال ۵/۱ درصد کاهش می‌یابد. این بدان معناست که هر چه مسن‌تر شوید، حفظ تعادل در استفاده از دسته چک‌تان دشوارتر خواهد شد. یوناس جدا، پروفسوراعصاب و روان مایوکلینیک به Money گفت: «حتی ۲ تا ۳ بار در هفته ورزش سبک و تفریحی، با کاهش خطر زوال شناختی در افراد مسن‌تر مرتبط است. »

۶٫ بهداشت دست

یکی از بهترین راه‌ها و البته یک راه رایگان برای کاهش احتمال سرما‌خوردن، شستن دست‌ها است. فقط با دنبال کردن راهنماهای بهداشت دست سالم مانند راهنمایی که توسط CDC ارائه شد، شما می‌توانید خطر بیمار شدن‌تان را حدودا ۲۱ درصد کاهش دهید.

استرس می‌تواند باعث تقویت عادات ناسالمی ‌مانند سیگار‌کشیدن، پرخوری و نوشیدن بیش از حد الکل شود. همانطور که قابل پیش‌بینی است، منابع اصلی استرس احتمالا عبارتند از: پول(۶۷%)، کار(۶۵%)، خانواده(۵۴%) و سلامت(۵۱%). این بدان معناست که استرس‌داشتن در مورد سلامت‌تان می‌تواند به عدم سلامتی منجر شود که شما را در یک چرخه دائمی‌ و ناسالم گرفتار می‌کند.

یک ساعت خواب اضافی در هر هفته، می‌تواند در کوتاه مدت به ۱/۳ درصد درآمد بالاتر و در دراز‌مدت به یک افزایش ۵ درصدی در درآمد منجر شود. بنیاد ملی خواب هشدار می‌دهد که محرومیت از خواب می‌تواند تاثیر زیادی بر سلامت و شادی شما داشته باشد و در نهایت عملکرد شناختی را کاهش داده و استرس را افزایش دهد. کمبود خواب مزمن نیز می‌تواند به یک لیست طولانی از بیماری‌ها از جمله دیابت، چاقی و بیماری‌قلبی منجر شود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

تکنیک های تلقین و تخیل برای افزایش تمرکز و …تکنیک های تلقین و تخیل برای افزایش تمرکز و تقویت حافظه دانشمندان نشان داده اند هر نوع عصر ایران حمایت شورای راهبردی اهل سنت ایران و مولوی عبدالحمید از روحانی علی مطهری به روحانی فان و سرگرمی متن آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت رفت دل من رفت مگه از دست نگاهت میشه راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …درمان ماندگار برای افتادگى و شلى پوست صورت و گردن، غبغب تصاویر واقعى اگر به کاهش مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان …درمان ماندگار برای افتادگى و شلى پوست صورت و گردن، غبغب تصاویر واقعى اگر به کاهش ۸ کاری که افراد موفق قبل از ساعت ۸ صبح انجام می‌دهندمقالات موفقیت مراقبه و نیایش را فراموش نکنید پس از برخاستن از خواب، با مراقبه خود را در سمت و سویی فال میل جنسی و طالع بینی جنسی ماههای سال ایران نازفالمیلجنسیطالعبینیفال میل جنسی و طالع بینی جنسی ماههای سال میل حنسی و روابط مطلوب متولدین هر ماه بنا بر نرخ جریمه های رانندگی در سال به همراه نحوه اعتراض ……سرگرمی و دانستنی هاقسط بندی جرایم راهنمایی و رانندگی نرخ جریمه های رانندگی در سال ۹۶ رئیس مرکز اجرائیات نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی گیاهان دارویی ضعف اعصاب خوشبختی یعنیگیاهانداروییضعفاعصابگل های آبی این گیاه را خشک کرده و دم کرده آن را مورد استفاده قرار می‌دهند در عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن چیز دانلود مجله اینترنتی ۸ عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن ۸ عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن ۳٫ عادت عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و با عنوان « عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن» اینجا عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و ، سلامتی و وضع با گرم تر شدن هوا بازار خرید و عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و کردن در باشگاه و مطمئن شدن از این‌که هر شب عادت سیگار عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن برای سلامتی و پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن خواستن سلامتی عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن تیتر یاب مطلب با عنوان عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن جستجو خبرها جستجوی عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن در عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن عادتروزانهبرای عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و پولدار عادات خوب سلامتی شما را پولدار میکند عادت روزانه برای شما را پولدار میکند عادت روزانه برای سلامتی و مطمئن شدن سلامتی و پول پولدار شدن عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن اطلاعات جامع و مفید عادت روزانه برای سلامتی و پولدار عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن

مطلب ۸ عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :۸ عادت روزانه برای سلامتی و پولدار شدن
http://mofidestan.ir/8-%d8%b9%d8%a7%d8%af%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d9%be%d9%88%d9%84%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر